!--island-Breadcrumbs:10-->
Jeg vil booke en bonusnat, men finder kun hotelværelser med normal betaling. Hvorfor?
Alle hoteller har reserveret et begrænset antal Standard- og/eller Superiorværelser, der kan bookes med bonuspoint. Værelsesbooking med øvrige prisalternativer påvirkes altså ikke af, om der er ledige bonusværelser. Hotellet kan have ledige værelser til almindelig pris, selvom bonusværelserne er fuldt bookede. Vi anbefaler derfor altid, at du er ude i god tid, når du vil booke bonusværelse, specielt i de mest populære destinationer som Stockholm, Gøteborg og Malmø.
Lignende spørgsmål
Hvordan afbestiller jeg på hjemmesiden?
Hvordan booker jeg et hotelværelse med bonuspoint?
Jeg mangler bonuspoint efter et ophold
Hvordan ændrer jeg en hotelbooking?
Hvorfor ser jeg ikke min booking på Min side?
Jeg har ikke fået min bookingsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?
Forsøger du at booke en bonusnat?
Hvad betyder navneændringen fra Nordic Choice Hotels til Strawberry for mig som medlem?
Hvorfor skifter Nordic Choice Hotels navn til Strawberry?
Hvordan bliver jeg medlem i Strawberry?
Kan jeg booke værelse til andre med Member Price?
Kan jeg afbestille min Monday Breakfast-booking?
Hvor finder jeg medlemsvilkårene for Strawberry?
Hvordan fungerer restaurantkuponerne?
Hvad er Be My Guest?
Kan jeg som medlem tjene bonuspoint på Monday Breakfast?
Kan jeg, som booker Be My Guest for en ven, tag flere morgenmadsgæster med?
Kan jeg og min partner dele medlemsskab?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Får jeg medlemsfordele, når jeg booker via en internetbaseret bookingsside som Booking.com, Expedia.com, Hotels.com, osv.?
Bor børn gratis på hotel?
Hvad er totrinsbekræftelse, og hvordan fungerer det?
Hvad er Monday Breakfast?
Hvis min gæster bor længere end 1 nat, kan jeg så spise morgenmad flere gange?
Kan jeg delbetale et ophold med bonuspoint?
Er der nogen grænse for, hvor mange Monday Breakfast, jeg må booke?
Hvad er Red Carpet?
Får jag bonuspoint på besøg i hotelrestauranten?
Hvor mange bonuspoint får jeg pr. overnatning?
Hvordan booker jeg Be My Guest?
Hvordan slår jeg Red Carpet fra?
Hvilke afbestillingsregler gælder?
Jeg har et højt medlemsniveau i en anden hotelkæde. Kan I matche min status, hvis jeg går over til jeres kæde?
Hvordan virker bookingkoder til kurser og konferencer?
Hvordan aktiverer jeg Red Carpet?
Hvad koster Monday Breakfast cost?
Skal jeg bestille bord?
Hvorfor skal jeg logge ind med totrinsbekræftelse?
Får jeg bonuspoint, hvis jeg har en booking men ikke checker ind?
Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?
Kan jeg betale en af flere sammenhængende bonusnætter med bonuspoint?
Er Monday Breakfast tilgængeligt for alle medlemmer?
Haster det?
Ring til os på : +47 22 334 200
Mandag - fredag
08:00 - 20:00
Lørdag
09:00 - 17:00
Søndag og helligdage
Lukket
Kontakt os